Čišćenje nesesera

14:21
















Ovog meseca ima malo više dekorativne kozmetike na moju veliku radost, nadam se i na vašu, i još jedan uspeh ovoh meseca su samo pozitivni utisci, pa da krenemo.




Aura Cover me
O njemu sam dosta detaljno pisala ovde, ali ako vam se ne da da čitate suština je u tome da je velike prekrivne moći, postojan do mojih proverenih 10 sati, da nije težak prilikom nanošenja i da ne masti kožu. Toliko je dobar da ne znam kako sam živela do sad bez njega.












Zatim još jedan proizvod od Aure bez kog ne mogu da zamislim da izadjem iz kuće jeste ruž iz njihove nove kolekcije Shine Excess u nijansi 760 Gothic Violet.
Ukratko jako je postojan, čak do 6h, i ono što me je privuklo kod njega jeste nesvakidašnja boja, no ako hoćete da pročitate nešto više o ovom lepotanu to možete uraiti ovde.



Još malo ruževa, navukla sam se na njih u poslednjih mesec dana, smatram opravdano.
Ovog puta na scenu nastupa Golden Rose u nijansama 14 i 16, čini mi se da sam ih spominjala i ranije, ali evoopet su našli svoje mesto na kraju meseca.
Zbog neverovatne postojanosti i pigmentacije, mogu parirati mnogo skupljim proizvodiima ove vrste, nešto više o njima konkretno br. 14 možete pogledati ovde i br. 16 ovde.




I poslednja na mestu dekorative jeste maskara od Essence-a Get Big Lashes o kojoj sam takodje skoro pisala, a možete pogledati ovde.
Ukoliko volite njihove maskare I love extreme, volećete i ovu, veoma sam zadovoljna sa njom, daje volume i blago uvija trepavice, isto tako postojana je do nekoliko sati i ne truši se.






I malo preparative, Le Petit Marseiliais, maska za ksou sa aromom borovnice, kada sam tek počela da je koristim smetalo mi je što je jako gusta, i mislila sam da neće doživeti kraj meseca, ali evo tera mi inat, izdržala je. I komotno ću imati barem za 3 pranja u narednom mesecu. Samom maskom sam oduševljena, volim je, jer daje kosi sjaj i čini je tako mekom. I posle dugog vremena moja kosa izgleda zdravo, sve zahvaljujući ovom malom čudu.
Malo više, početne utiske, možete pročitati ovde.


To bi bilo to za ovaj mesec, kako vam se čini moj izbor, da li ste koristile neke od ovih proizvoda?
                                                                                           
                                                                                                                                 Do sledećeg puta A.S.





















You Might Also Like

0 komentara