Proizvodi za sunčanje || Biobaza

13:41

Pozdrav devojke,

Znam da me nije bilo baš dugo ovde, imala sam mnogo obaveza na privatnom planu, te sam bila aktivna koliko toliko samo na Instagramu. Potrudiću se da se u budućem periodu vratim redovnom pisanju jer mi je ovo moje malo online mesto jako nedostajalo.

Znam da su prošli svi poslednji vozovi što se tiče godišnjih odmora i letovanja, ali ćemo ipak pričati o nekim proizvodima za sunčanje, jer znam da veliki broj ljudi pravi planove za iduće letovanje već sada. Isto tako znam da nekim jako teško pada jesen i ovo hladnije vreme, te ću pokušati ovim postom da vas vratim u neki vreli jul i na neku peščanu plažu pod palmama.



















Od Biobazinih proizvoda ovog leta sam koristila mleko za zaštitu od sunca, jogurt posle sunčanja i pekmez ili marmeladu za ubrzano crnjenje. Sad ukoliko me pratite na Instagramu mogle ste da vidite moje prve utiske o ovim proizvodima već posle nekih nedelju dana.


 Naime losion za zaštitu je tečnije i masnije strukture. Kada se razmaže ostaju beli tragovi, ali meni to nije bilo ništa strašno. Relativno brzo se upija u kožu. Rekla sam da je masnije strukture ali samo do onog momenta dok se ne razmaže. Meni nije ostavljalo nikakve tragove po garderobi. Zaštitni faktor je bio 30 zbog čega sam bila vrlo skeptična i postojala je određena bojazan da ću izgoreti istog momenta kada kročim napolje, na moje oduševljenje to se nije desilo. Losion ima zaštitu od UVA i UVB zračenja i namenjen je čak i najosetljivoj koži.

 Losion je obogaćen blagotvornim supersastojcima, poput ljubičaste šargarepe, koja priprema kožu za izlaganje suncu, masline, koja podupire regeneraciju kože i pruža joj hidrataciju, te uljem maline koja prirodno štiti kožu od sunca i umiruju je. Losion se može koristiti za neko lice i tela.











Jogurt posle sunčanje je tu kao dodatna nega kada se izlažete suncu i soli, što sve može naštetiti koži i u nekoj meri je isušiti i narušti joj neko normalno stanje. Jogurt je namenjen i za momenat kada (ukoliko) izgorite, odnosno da vam to iskustvo olakša i pomogne vašoj koži da se brže oporavi. Ja sam jogurt koristila posle svakog dolaženja sa plaže, te mi je koža i u tom periodu letovanja ostala negovana i hidrirana.

Ekstrakt zelenog čaja, ulje avokada i sok aloe vere podstiče  obnovu kože. Obogaćena proteinima jogurta, ova krema blagotvorno deluje na suncem iritiranu kožu, lagano hladi i pruža dugotrajan osećaj prijatnosti. 
























Dečko je uspeo da izgori, pa je jogurt mazao na pocrvenele delove. Ja sam naravno bila dosadna i želela sam da me izveštava da li mu je lakše. Prema njegovom iskustvu, crvenilo se zadržalo neki normalan broj dana, ali ga nije više peklo kada je krenuo da maže jogurt.
Jogurt je pufnaste grumenaste strukture i lako se razmazuje.


Po meni najslađi proizvod sam ostavila za kraj. Marmelada. Bila sam jako srećna što mi se ukazala prilika da isprobam njihovu marmeladu i proverim da li je zaista toliko dobra koliko recenzije opisuju. Prema savetu proizvođača marmelada bi trebala da se nanosi na već pomalo preplanulu kožu, ili ukoliko ste još uvek beli, da pre nje stavite zaštitu (mada moj savet je da u oba slučaja svakako nanosite zaštitu od sunca pocrneli ili ne). Pekmez ne sadrži zaštitni faktor tako da ga oprezno koristite.



















Ove godine sam bila istrajna i koristila sam je 2 nedelje (do duše dok sam još bila u Beogradu), ali rezultati nisu izostali. Primetno sam dobila boju već posle par dana. Ovde moram da vam napomenem da sam se sunčala rano ujutru kada sunce nije bilo jako, kao i poslepodne kada bi njegova jačina oslabila. I ako sam želela da napokon pocrnim, potrudila sam se da se ponašam odgovorno i nisam preskakala zaštitu.

U teglici se dobija 250 ml proizvoda što bi trebalo da vam bude dovoljno za jedno letovanje, i verovatno će nešto i ostati. Ja sam ga obilno nanosila, pa nemam baš osećaj. Ostavlja fleke na garderobi, ali se i lako skidaju pranjem u mašini. Kada se pekmez namaže koža dobija prelep sjaj i momentalno deluje lepše.

Pekmez je obogaćen ekstraktom "crne kraljice" - ljubičaste šargarepe, riznicom anotcijanina i betakarotena, snažnog antioksidativnog dejstva, potpomaže pripremu kože za izlaganje suncu. Uz hranljiva ulje masline, nevena i oraha, te vitamina E koža će i tokom sunčanja biti zaštićena od isušivanja i prevremenog starenja.




















Marmelada je u čvrstom stanju ali se lako topi, samim tim u dodiru sa rukama i ostatkom tela se lako razmazuje. A miris je nešto najlepše što sam pomirisala, miriše na kakao i, redovno sam morala sebe da podsećam da nije za jelo 😂

Cene proizvoda u (Lilly Drogerie):

Losion (mleko) za sunčanje 150ml -  1,999 rsd
Sos Jogurt 150ml - 599 rsd
Kraljevski pekmez za sunčanje oko 250ml - 1400 rsd

Sve u svemu imala sam jedno sjajno iskustvo sa Biobazinim proizvodima koji su svi na prirodnoj bazi. Prilagođeni su osetljivoj koži, jer ne sadrže konzervanse, boje i parfeme. Tokom proizvodnje stavljen je akcenat na farmaceutski kvalitet te na svakom proizvodu ovog brenda možete videti koji je udeo prirodnih sastojaka. I jedan veliki plus i veliko hvala ide za to što proizvodi nisu testirani na životinjama niti se koriste sastojci koji se testiraju na životinjama.

I htela bih posebno da pohvalim pakovanja, koja su vrlo kvalitetno i kreativno odrađena. Jako mi se dopada taj retro momenat koji su ubacili.

Da li ste do sada probale nešto od Biobaze?





You Might Also Like

0 komentara