Ideal Matt || Ingrid

12:44

Drage  moje,

Danas se ponovo družimo sa Ingrid kozmetikom i našim distributerima za tu kozmetiku, odnosno sajt KozmetikaiParfemi. Ovog puta sam našla puder idealan za svoj tip kože, zajedno sa nijansom, što me je posebno obradovalo. U pitanju je matirajući tečni puder sa mineralnim kompleksom i prirodnim hidrirajućim efektom.























Pakovanje je stakleno, sa plastičnim dozerom. Stakleni deo je uradjen mat, što dodatno doprinosi lepoti pakovanja. Bočica sadrži standardnih 30 ml proizvoda, a cena ovog pudera na sajtu je 755 din što mislim da je zaista korektno. Puder je izrazito kremast i ima jaču srednju prekrivnu moć koja vuče ka jakoj. Puder se lako razmazuje i blenda. Kada se stavi bude izrazito ''beo'' no pomalo oksidira pa dobije vrlo prirodnu svetlu nijansu sa žućkastim podtonom. Prvi put kad sam ga koristila pomislila sam da sam uspela da nadjem nijansu koja je svetlija i od mog tena, no kad je oksidacija uradila svoje, shvatila sam da sam našla svoj puder i svoju nijansu. AMIN!
Kod mene se našla najsvetlija nijansa 300 Ivory.

















* Toliko se slaže sa mojim tenom da je ovo najbolje što sam uspela da ga slikam, no nadam se da se ipak vidi.

Postojan je tokom celog dana, mada ipak uspem da se prosijam po ovim vrućinama, no samo u delu podočnjaka, za šta može biti kriv i korektor. Neretko posle njega ni ne stavljam puder u kamenu. Ovaj puder bi trebalo da izbegavaju devojke sa suvom kožom, jer mislim da će im dodatno istaći suve delove. No Ingrid je mislio i na njih, te mislim da je bolji izbor Ingrid Ideal Face, o kojem sam isto pisala, a možete celu recenziju pročitati ovde.
Jedna od mana mu je što nije photo friendly, i trebale bi da ga izbegavate ukoliko planirate da palite blic :)

Sastojci:






Da li ste do sada koristile nešto od Ingrid kozmetike i kakva su vaša iskustva?





You Might Also Like

0 komentara