Lace is always a YES || Gamiss

13:31

Drage moje,

Nastavljamo radno i užurbano. Danas na tapetu je sajt Gamiss i jedna od stvari koja mi je stigla sa njega. Krenućemo od bele elegantne bluze.
























Na bluzi je gornji deo uradjen sa debelom čipkom, što je čini elegantnijom od ostalih. Bluza se nalazi u Plus - Size delu i uzela sam u veličini M, što je trebalo da mi bude dobro prema merama koje su date na sajtu, no kada je stigla dočekalo me je neprijatno iznanadjenje, bluza je toliko mala da pre odgovara XS-XXSu što je vrlo frustrirajuće. Opet možda treba okriviti materijal koji je u ovom slučaju poliester sa čipkom, pa se ne rasteže. U svakom slučaju stvarno mi je krivo što je ispalo ovako jer je bluza lepa i bila bi korisna kako za svaki dan tako i za neke svečanije dogadjaje.




















Ako budete želele da okušate sreću sa ovom bluzom njena trenutna cena je 9.77$, možete je poručiti ovde: https://goo.gl/9hdDAs a moj savet je da naručite koji broj veće zbog materijala i nedostatka rastezanja.

You Might Also Like

2 komentara