Biker boots || Zaful

17:30

Drage moje,

Danas ćemo se pozabaviti drugim delom paketa koji mi je stigao sa Zafula. Možda sam omašila pomalo godišnje doba, no biće spremne za jesen. U pitanju su crne bajkerske čizme.





















U pitanju je vrlo jednostavan model, te se mogu kombinovati uz sve. Došle su u normalnoj kartonskoj kutiji za obuću, dobro upakovane, kako ne bi došlo do oštećenja. Nažalost ovo je jedna od onih stvari koje izgledaju bolje na sajtu nego uživo.






















Pomalo su čudne dužine, pa meni koja sam oniža ne čine neku veliku uslugu. Osim toga uradjen je kaiš kao i kod većine ovih modela, a koji vidite sa slike. Kopčaju se pozadi uz pomoć rajferšlusa i ovi gudmići se mogu otkopčati, a samim tim i čizma u potpunosti zakopčati.




















Mislim da se ne mogu pohvaliti nekim posebnim kvalitetom za navedenu cenu od 40,99$. Ovaj model je trenutno rasprodat, ali možete još uvek naći neke modele plitkih čizmica.

Moje utiske o kožnoj jakni možete pogledati ovde.







You Might Also Like

8 komentara

  1. Ah sa tim kineskim sajtovima nikada nismo sigurne, jer su bas cesto slike na njima preuzete sa drugih iz UK ili US i onda nisi u potpunosti siguran kako proizvod zapravo izgleda... I naravno, tu je i ono da se neke stvari jednostavno lepo slikaju a uzivo, nah... Ali cool mi je ovak model, fino izgleda... Ako ostavimo po strani kvalitet...

    sparklyget.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Do sada sve sto sam dobijala je izgledalo isto kao i na sajtu. I ovo bi bio prvi i jedini proizvod sa kojim nisam zadovoljna, no moralo se i to jednom desiti :)

      Избриши
  2. Lepe su ali mi je zao sto nisu onakve kakve si htela :( sa robom koju ne vidis uzivo nikad nisi sigurna :/

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  3. Meni su simpaticne, bez obzira na kvalitet, valjda ce posluziti bar na neko vreme :)

    ОдговориИзбриши