7th Heaven White Chocolate Masque

12:43

Drage moje,

Danas, a i u narednom periodu ću vam predstavljati 7th Heaven maskice u sklopu kampanje ''Godinu dana maskiranja''. Ovaj post čini start od 12 meseci. U današnjem tekstu kao što se može videtii i iz naslova pričaćemo o maski za lice sa belom čokoladom.





















Kao i ostale 7th Heaven maskice i ova dolazi u veselom pakovanju koje je nemoguće prevideti. Pakovanje sadrži 17g proizvoda. Meni je ta količina u proseku dovoljna za tri korišćenja.  Ova maskica je namenjena devojkama sa suvom i mešovitom kožom, odnosno hidrira vaše lice.
I ako će te u većini mojih postova pročitati da imam masnu kožu, u  poslednje vreme koža lica mi luduje, pa su mi podjednako potrebni proizvodi za hidrataciju i proizvodi za umanjenje sebuma.

Evo šta nam kaže i sam proizvodjač:

Miriše ukusno, ali nemojte pasti u iskušenje da je pojedete! Dopustite da kakao, shea buter, bogata bela čokolada i hidratantna jojoba ove maske za lice, vašu kožu dubinski očiste i omekšaju kao da je najfinija krema. Opuštajte se uz ovaj tretman jednom nedeljno.

Uptstvo za upotrebu:

Operite lice
Nanesite masku
Opustite se 15-25 min
Isperite
Osećajte se fantastično





















Maska je zaista toliko kremasta da lako možete pomisliti da je krema. I to je jedan od razloga zbog kog je ova maskica pobedila u trci izmedju ostalih maski. Kada je nanosite na lice, osećaj je nestvaran, toliko je baršunasta, kremasta, nežna i mirisna da sam poželela da je nanosim nekoliko puta dnevno. Miris je sladak, ali mene lično ne podseća na čokoladu. Zbog svoje izrazito kremaste strukture maska se lako nanosi i razmazuje.

Nakon njenog skidanja, lice ostaje hidrirano, sveže i elastično. Daje onaj prelepi prirodni, mladalački sjaj koži.


Da li ste do sada probale neku od 7th Heaven maskica i koja je vaš favorit?





You Might Also Like

5 komentara

  1. Obozavam njihove maskice, preslatke su, ova konkretno mi deluje preeelepo, izgleda kao bela strana euro krema :D

    ОдговориИзбриши
  2. Preferiram prirodne maske tj one koje ja napravim ali vidim da su ove jako hvaljene u poslednje vreme. Konkretno ova izgleda jako interesantna i koristno. Sjajna recenzija

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ako se odlucis da probas neku verujem da se neces pokajati

      Избриши
  3. Isprobala sam onu sa aktivnim ugljem i odlicna mi je :)

    ОдговориИзбриши