L'oreal Paris Pure Clay | Purify Mask

19:08

Drage moje,

Danas se ponovo družimo sa preparativom. Ove zime moja koža je potpuno poludela i imala sam periode kada je bila užasno masna i periode kada je bila užasno suva. Za te masne period prva pomoć mi je bila upravo maska o kojoj govorimo danas.
























Iz Pure Clay linije dolaze nam tri maske. Svaka od te tri maske ima svoj benefit. Prva, a o kojoj ćemo mi pričati danas služi za čišćenje i matrianje lica (zelena), druga služi za detox i dubinsko čišćenje pora (crna) dok nam treća maska dolazi sa pilingom, otklanja odumrle ćelije i čini da koža deluje sveže (crvena).


























Maske nam dolaze u staklenim teglicama, koje sadrže 50ml proizvoda. Poklopac je plastični, bele boje na vrhu je ugravirano ime brenda, dok se sa strane nalazi pastelno zelena traka. Jednostavno pakovanje odaje utisak vrlo luksuznog proizvoda. Sve tri maske sadrže tri mineralne gline Kaolin, Montmorillonite i Ghassoul (poznatiji kao Laverde ili Rhassoul glina). Pored ove tri gline Purify Maska sadrži i ekstrakt eukaliptusa koji je poznat po svojim moćima pročišćavanja.

Sastojci:




















Kaolin glina poznata još kao i Kineska glina odlična je za negu kože lica jer sadrži silicijum, cink i magnezijum.To je pročišćena glina koja se i najviše koristi u farmaciji. Ima veliku moć upijanja i vrlo fine čestice. Ova glina podstiče cirkulaciju i čisti kožu.

Montmorillonite glina poznata još kao i Bentonit glina sadrži na desetine minerala koji potiču iz vulkanske zemlje, odnosno pepela. Reč je o verovatno najpopularnijoj glini za lice, koja je pritom i jestiva. Bogata je medicinski aktivnim supstancama, ima sićušne čestice, pa uspeva da za sebe veže višak masnoće i otrovnih materija iz kože. Pogodna je za sve vrste kože, a naročito za masnu.

Ghassoul glina potiče sa marokanskih planina i koristi se već hiljadama godina jer je bogata mineralima. Dobra je za detoksikacione maske, uklanja mrtve ćelije sa kože, masnoće, a odličnom se pokazala i u sprečavanju isušivanja kože.

Izvor





Sada kada smo se upoznale sa tri najbitnija sastojka, možemo preći i na samu masku. Kao što se može videti sa prvih slika zelene je boje. Vrlo prijatnog mirisa, mene lično podseća na kombinaciju zelenog čaja i nane. Izuzetno je gusta ali se ipak lako razmazuje. Proizvodjač kaže da treba da se namaže u tankom sloju i sačeka 5-10 min. Kod mene je to uvek bilo 10, jer bih sačekala da se potpuno osuši. Treba je koristiti 2-3 puta nedeljno. Proizvodjač je naveo na samom pakovanju da ovih 50ml treba da posluži za 10 nanošenja.

Nakon skidanja, koža ostaje čista i mekana na dodir, i ima onaj zdravi sjaj. Prilikom korišćenja mi se nije desilo da me nešto zateže ili da mi se koža zacrveni, a dešavalo se da se malo zaboravim i ostavim je duže. Mislim da je odlična stvar za kućnu negu. Osim što očisti pore i uklanja višak sebuma ostavlja kožu matiranom bez neprijatnog zatezanja.






















Tokom sušenja, dolazi do blagog efekta pucanja, jer je ipak glavni sastojak glina. Sa desne strane je osušena, a sa leve je u tek nanešena. Lako se ispira i ne stvara nered. Što se tiče cene, ja sam masku uzela na sniženju kada je bila nešto malo manje od 500 din, redovna cena u Dm-u je oko 800/900 din.

Ukoliko imate masnu kožu lica imate moju toplu preporuku za ovu masku, verujem da će vas oduševiti.

You Might Also Like

1 komentara

  1. Nisam ljubitelj maski ovog tipa, preferiram prirodne, ali moram reci da obozavam Loreal Paris proizvode tako da verujem da su i ovi proizvodi divni, kvalitetni i korisni kao i ostali koje sam probala. Odlicna recenzija draga moja.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши