Zaful and turtleneck sweater

11:35

Drage moje,

Danas se ponovo družimo sa sajtom Zaful. Osim tašne koju možete videti ovde, naručila sam i dzemper. Kada mi je stigao i kada sam ga otpakovala bila sam pomalo razočarana ubedjena da ne izgleda kao onaj sa sajta. Mada kada sam krenula da spremam ovaj post uvidela sam da nisam bila u pravu i da samo nisam obratila dovoljno pažnje prilikom narudzbine.

Side Slit Turtleneck Heather Sweater


Ovako dzemper izgleda na sajtu. Kao što se može primetiti sa slike napred je kraći, a pozadi duži. Deo koji ja nisam primetila jesu ove sitne nitne koje su druge boje, a koje će te izbliza videti u nastavku teksta.

Dzemper je vrlo kvalitetan i udoban. Jedina zamerka mi je što je one size, pa je teško pretpostaviti kako će vam stajati. Kada sam ga poručila stvarno sam se nadala najboljem, ali sam ipak ovog puta kiksnula, u njemu izgledam dosta veće nego što zaista jesam, pa ako budete naručivale vodite se merama koje su date na sajtu. Inače je pretpopao i stvarno je super za zimu, tu mu ne mogu zameriti ništa. Dolazi nam u tri boje: maslinasto zelenoj, sivoj i bordo.
Možete ga poručiti OVDE



























































   Kako vam se čini moj odabir? Da li ste do sad              već naručivale sa sajta Zaful?









You Might Also Like

2 komentara

  1. Woow! Prekrasan đemper draga, jako mi se sviđa kako si ga uklopila u outfitu, prekrasno ti stoji *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши