Ingrid transparentni puder

16:39

Drage moje,

Nastavljamo sa Ingrid kozmetikom. Ukoliko je ovo prvi post koji čitate o ovoj kozmetici, treba da vam kažem da nam dolazi iz Poljske i da su naši distributeri za Srbiju sajt Kozmetika&Parfemi.
U prvom posto posvećenom ovoj kozmetici govorila sam o zelenoj bazi, a zašto bi trebala da se nadje i u vašem neseseru pročitajte ovde.

Kao što vidimo i iz naslova danas se družimo sa transparentnim puderm koji nam dolaze iz ove kozmetičke kuće.

















Prva stvar koju je nemoguće prevideti jeste količina odnosno gramaža ovog pudera, a koja iznosi 25g.
Za tu količinu moraće te da izdvojite 595 din. što smatram sasvim korektnom cenom s obzirom na količinu koju dobijate, a koju prati i odličan kvalitet.

















Druga stvar koja me je oduševila jeste naravno gravura. Kao i ostatak ženskog roda tako i ja padam na lepa pakovanja i male detalje koji vam pričinjavaju još veće zadovoljstvo pri korišćenju proizvoda.
Puder je na dodir grublji, pa sam bila iskreno malo skeptična kako će to delovati kada se nanese. No mogu vas uveriti da kada ga budete koristile da se to ni najmanje neće primetiti. Još jedna stvar koja me obraduje pri svakom otvaranju ovog pudera jeste miris, a koji je osvežavajuć i blag.




















Vas naravno najviše interesuje njegov učinak. Kod ovog mi se konkretno najviše svidja deo gde ne daje dodatnu prekrivenost, već samo matira lice, tako da nećete imati problem sa efektom maske.
Postojanost je barem kod mene velika i traje tokom celog dana bez korigovanja. Sa njim nema neprijatnog prosijavanja. Koža na dodir ostaje glatka i nežna.

Ovaj puder možete poručiti klikom OVDE


Evo šta nam kaže sam proizvodjač:


Koje su osnovne karakteristike:
  • Dugo traje na vašem licu
  • Moderna formula sa arganovim uljem intenzivno hrani, zateže i hidrira vašu kožu
  • Poseduje mineralne pigmente koji obezbeđuju koži prirodan, mat izgled bez fleka
  • Preporučljiv je svim tipovima kože
  • Savršeno se adaptira svakoj nijansi podloge
  • Nalazi se u pakovanju (kutijici) od 25 g
Koji efekat pruža:
  • Koža je neodoljivo glatka, mat i fina na dodir
  • Vizuelno smanjuje vaše bore, baš kao i tragove umora
  • Čini da izgledate zdravije i svežije
  • Pruža vašoj koži blistav i mlađi izgled


Sastojci:





















Da li ste do sada probale nešto od Ingrid kozmetike i kakva su vaša iskustva?



You Might Also Like

4 komentara

  1. Samo zbog pakiranja bih ga rado imala ali nazalost Ingrid kozmetika nije dostupna kod nas. Ako ikad dode ili budem doputovala kod vas u susjedstvo obavezno kupujem.

    ОдговориИзбриши
  2. Prije svega predivno izgleda!
    Jako lijepo odradena recenzija :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično si odradila ovu rezenciju! Puder izgleda odlično i jako kvalitetno! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши