Holiday Decor from Rosegal

12:32

Drage moje,

Nastavljamo sa dekorom za vaš dom. Znam da kasnim konkretno s ovom vrstom dekoracije, no paketić mi je stigao kasno. Ipak se nadam da će te uživati, čekaćemo i sledeću godine Novu godinu :)

U ovom paketu su mi stigle kapice za stolie i odelca za vino i escajg.





















Mogu vam reći da me stvari svaki put iznenade dobrim kvalitetom. U ova odelca sam se zaljubila po vadjenju iz poštarske kese.  I ako deluju malo, uverevam se da u njih komotno staje komplet za jelo.
Ja spadam u onu vrstu ljudi koja je zaludjena Novom godinom, i ako sam možda matora za ovkve stvari, meni pričinjavaju veliko zadovoljstvo. U nastavku teksta videće te kako to sve zajedno izgleda.

A odelca možete poručiti/You can order them here/ovde























Nastavljamo sa slatkoćom. Ovde vam predstavljam dva odelca koja sam uzela, a pored ovih imate još nekoliko varijacija. U njih u principu staje standardna flaša fina, mada sam ja uspela nekako da uguram i veću. Takodje su odličnog kvaliteta i verujem da ćemo se družiti još mnogo Novih godina.

Crveno odelce možete poručiti/ The red one you can order  here/ovde
Zeleno odelce možete poručiti/ The greed one you can order here/ovde





















Kapice su malo veće, pa ukoliko imate glomaznije stolice verujem da će odgovarati i vama. Naravno moj savet je kao i uvek da se vodite merama koje su date na sajtu. Kapice nisu po meni čisto crvene boje, već minimalno vuku na narandzastu. Takodje imate opciju da kapice poručite pojedinačno ili u kompletu od 12 komada gde cena iznosi 22,31$.

Kapice možete poručiti/ Tha Santa Claus caps you can order here/ ovde






















Ovako je izgledala moja Nova godina. Kako vam se čini moj izbor?










You Might Also Like

2 komentara