Must Have

15:12

Drage moje,

Danas pričamo o unikatnom nakitu za koji verujem da će vas osvojiti u prvom trenu kao i mene. 
Must Have nakit nam vredno pravi Jelica Obradović, koja je budući vaspitač, a koja pronalazi sreću u najrazličitijim oblicima ljubavi, '' Voli svog muža puža, kafu, sunce i svog psa.''


-  Kako je nastao Must Have nakit?


''Moj početak krece 2013. godine kada sam sasvim slučajno, tražeći neke projekte "Uradi sam", naišla na sajtove koji se bave prodajom repromaterijala za nakit. Tu sva priča počinje. Ono što me od samog početka inspiriše jesu razni privesci, perlice, boje, lanci, koji su u našoj zemlji sve raznovrsniji i to mi omogućava da uvek smisljam nove priče u narukvicama i ogrlicama. U tim pričama postoji simbolika koju ljudi prepoznaju i za koju se vezuju i rekla bih da je to suština onoga sto stvaram.''


Verujem da jedva čekate slike, pa ćemo preći na njih:























Kada stigne vaš paketić, osvojiće vas već kod samog pakovanja, koje na sebi ima inspirativnu poruku koja će vam izmamiti osmeh na lice.


''Smile and the world smiles with you''

Kada okrenete paketić, tu se nalazi ime nakita odnosno Must Have. Osvajaju me sitnice i kada se vodi računa o detaljima koliko god mali bili, ako se neko seti da to učini, neće mi ulepšati samo to jedno jutro kada paket stigne, već i svaki put kada pogledam u predmet.

























U mom nasmejanom paketuću sam dobila tri bedza, narukvicu i mindjušice. Moram priznati u bedzeve sam se odmah zaljubila, da li ih je Jelica namerno tako izabrala, ili je u pitanju puka slučajnost, nije ni bitno, bitno je da izvlače osmeh.
























Rad ove devojke vas tera da maštate, da se vratite u detinjstvo, da probudite princezu u sebi. Kada pogledate njene radove osećate samo pozitivnu, nežnu energiju koja ima moć da vas zagrli i vrati u najlepše trenutke detinjstva. Kod Jelice možete izabrati za sebe neki od bedzeva, narukvica ili ogrlica.

























I šta to Jelica ima da nam poruči za kraj?

- '' Ovo je četvrta godina kako radim nakit, pored toga što sam otkrila ovu vrstu ljubavi, otkrila sam i da mašta zaista može svašta i dokle god je u vama želja i volja, granice ne postoje.''
kiss emoticon
Jelicu možete naći na:



You Might Also Like

2 komentara