Tea Tree Face Spa maska za lice

12:53

Drage moje,

Danas pričamo o još jednoj divnoj maski za lice. Videla sam je na facebook stranici 7th heaven i poželela da je probam, kako me ni prva maska koju sam probala od njih nije razočarala, a o njoj možete pročitati ovde.

Ova maskica kao i sve ostale dolazi u karakterističnom pakovanju za 7th heaven. Kesica je malo oblijih ivica sa devojkom koja deluje jako srećno što koristi masku. Jedino što se razlikuje kod ovog pakovanja jeste što nije toliko šareno kao ostatak ''ekipe''. Kada okrenete kesicu na poledjinu naćiće te uputstvo za upotrebu kao i sastojke koje maska sadrži.

*U kesici dobijate jednu masku, i cena joj je oko 280 din u Lilly-ju.






































** Idealan recept koji vodi do uživanja i negovane kože lica je sledeći:

1. Očistiti lice     2. Naneti masku       3. Opustiti se 5-10min         4. Izmasirati lice        5.I isprati


Evo šta nam kaže proizvodjač + sastojci:

























*** Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objavama zapratite i moju facebook stranicu ovde ***

































I sada dolazimo do glavnog dela. Kada rasečete kesicu prvo će vas zaplahnuti divan miris mente. Maska je pažljivo spakovana u kesicu. Kada je izvučete, dobijate zaista masku za lice, kao što se vidi sa slike gore. Pre nego što je nanesete potrebno je oprati lice i ostaviti ga vlažnim
Nakon toga nanesti masku. Ima proreze za oči, nos i usta. 
Meni je bila malo veća. Tako da verujem da će odgovarati svakom. Po prilično je natopljena tečnošću tako da ima za neka dva korišćenja. Nakon njenog nanošenja potrebno je da se opustite od 5 do 10 min. Mada je verujem u ono da što se nešto duže drži da bolje rezultate daje, tako da sam ostavila nekih 15 min.
Kada sklonite masku, lice vam ostaje vlažno, izmasirajte ga i onda sperite. 
Ono što se kod mene desilo jeste da sam odmah videla promenu, što se tiče crvenila, koje je bilo znatno manje. I naravno lice koje je bilo neverovatno mekano. Maska ostavlja hladan i svež trag na koži.I ako sadrži i čajno drvo, menta preovladjuje. Tek kada sam se sutradan probudila videla sam pravu moć ove maske. 
Bubuljice kojih pokušavam da se rešim nedeljama, su skoro izčezle, a lice mi nije uopšte masno.

Moja ocena: 10/10

Ukoliko niste probale ovu masku imate moju najtopliju preporuku, verujem da će vas oduševiti isto onako kako je i mene.

A ukoliko ste je probale, koja su vaša iskustva?

You Might Also Like

2 komentara