Essence Merry Berry lakovi za nokte

13:13

Pa drage moje, da li se spremate za najludju noć? Ukoliko još uvek ne znate koji lak da nalakirate, možda vam malo pomognem pri izborru.
Danas pričamo o Merry Berry lakovima za nokte, koji su u sastavu nove Essence-ove kolekcije Merry Berry. Najveća istina od svih je da sam ih uzela zbog pakovanja, jer je preslatko i uživam samo dok ih gledam.

Pa ćemo krenuti od pakovanja. Dolze u staklenim bočicama koje sadrže 8ml proizvoda. Imaju preslatki zlatni okrugli poklopac, Na bočici sa prednje strane je ispisano ime brenda, kolekcije i proizvoda. Dok se na poledjini nalazi nešto više o samom proizvoodu. Kod mene u posedu se nalaze 01 The Masked Ball i top coat 01 I love My Golden Pumps.  Cena je oko 270 din.






































Boja je intenzivna i dovoljan je samo jedan sloj. Ljubičasti lak izgleda dosta svetlije u bočici nego kada se nanese na na nokat. Onda je teško razaznati da je u pitanju tamno ljubičasta nijansa. Što se tiče top coat-a on me je oduševio. Kada se nanese izgledaju kao male čestice zlata, koje nisu istih oblika i veličina i upravo zbog toga on pretstavlja pobednika medju svim sličnim lakovima.





























Top coat traje baš dugo, i ne otpadaju ''šljokice'' isto imam a vas jedan hint za skidanje ovog i sličnih lakova, a što sam otkirala skoro. Svi znamo da je nemoguća misija skinuti ove lakove i da će te potrošiti pola acetona i pola tufera. Da se to ne bi dešavalo, treba da uzmete sredstvo za skidanje laka, koje ne sadrži aceton. Ja sam ga našla u Lilly-u po ceni od 80 din možda malo jače. Ovo čudo, verovale ili ne je skinulo sve te ''šljokice'' u tri pokreta, bez mučenja i drljanja.

Sad što se tiče ljubičastog laka, on traje 4-5 dana pa krene da se skida onako na vrhovima noktiju. Ali mslim da je to dobra ''kilometraža'' s obzirom da se lakovi sad skidaju i posle par sati, kamo li par dana.







































I na kraju da se izvinim zbog slika, ovde kod mene kao da ne sviće, pa sam se namučila dok sam slikala, pa onda posle i sa programima pokušavajući da naštimam da izgleda kako izgleda uživo.


I još da vas pitam da li ste koristile lakove iz nove kolekcije Merry Berry i kakva su vaša iskustva?

Ukoliko želita da budete u toku sa najnovijim objavama kliknite ovde




You Might Also Like

0 komentara