Le Petit Marseiliais maska za kosu

12:23

Još jedna Le Petit M. maska koja me nije ostavila ravnodušnom. Kako sam se ipak vratila u crveno, prinudjena sam da mazim i pazim kosu više nego inače. A ovaj proizvod je namenjen baš za to.
Ovog puta maska je sa šea mlekom i medom, i prelepo miriše.. A taj miris se zadžava na kosi do narednog pranja.Namenjena je suvoj i oštećenoj kosi

Maska dolazi u plastičnoj teglici, sa čini mi se poklopcem od aluminijuma, ali me nemojte držati za reč. I naravno na poklopcu je istaknut žig brenda. Maska kao sama je boje meda, i gusta kao i prethodna, no kako sam se ispraksala, lakše je nanosim i razmazujem. No i dalje koristim dosta proizvoda. Na samom pakovanju je naznačeno da bi maska trebala da se drži tri min, a da se nanese na kosu prosušenu peškirom. Moram biti iskrena i reći da nikakve rezultate nisam videla posle tri min, pa masku držim pola sata, nakon čega su vidljivi rezlutati.





 A rezultati su neverovatni! Kosa je tako mekana, svaka dlaka je na svom mestu, i neće vam biti potreben  parfem, jer kosa miriše na kilometar. Kosa je svilenkasta, i nije umršena. Sve u svemu izgledaćete kao iz magazina.











































I još mi je ostalo da vas pitam da li ste korisitile ovu masku, ili bilo koju drugu od Le Petit M. i kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

4 komentara

  1. Koristim ovu maskicu i obozavam je jer mi je kosa posle nje uvek lepsa. :]

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila ovu masku ali već dugo planiram kupiti regenerator iz iste linije jer sam čitala dosta pohvala na račun istog :)

    ОдговориИзбриши
  3. O regeneratoru sam pisala no iz linije za odrzavanje boje, koji je istovremeno bio i za ostecenu kosu. Ali verujem da koji god da uzmes neces se pokajati :)

    ОдговориИзбриши