Početak/Beginning

13:30

Dugo sam čekala da počnem sa ovim delom, uglavnom zbog nedostatka vremena, nisam čak ni sigurna kako bi ovo trebalo da izgleda, tako da mi barem u početku praštajte dok se malo ne uhodam.

Kako sam spomenula i u prvoj najavi, nisam preterano naklonjena ženstvenom oblačenju, što će te i videti, i ono što moram da kažem, jeste da mi je velika inspiracija devojka koja ima i svoj fashion sajt Le Happy.

I've waited very long to start with this part, mainly because of lack of time. I'm not even sure how this is supposed to look, so give me a break, at least at first.

As I mentioned in the first announcement, I'm not overly fond to feminine clothing, as you will see, and I need to say that my big inspiration is, a girl who has her own fashion site, Le Happy.

Pa da počnemo 

So let's begin







Standardna šminka, ako čitate moj blog verovatno do sad znate da ne izlazim bez ajlajnera i ruža.

If you've read my blog, you probably know that I don't go out without eyeliner and lipstick.

Takodje ono što bih u ovom II uvodnom delu htela da kažem jeste da sam pretežno u nekom rock opuštenom fazonu, ali se nemojte iznenaditi i ako dodje i neki ženskasti look, imam i te dane, da.


I would, also, like to say that I'm in kind of rock-casual style, but don't be surprised if, some day, a girly look pops out.

















































Kao što sam i rekla uglavnom ne kupujem po fancy radnjicama, ali mi se i to desi.
Dole ću vam napisati poprilično kratak spisak, ovog puta, sa brendovima.

As I said, I don't usually shop in some fancy stores, although it happens sometimes. I'll give a pretty short list this time, with brands.







































































































Nosila sam:

H&M suknju;
by HMK collection majica;
Deichmann čizme;
Boutiqun košulja;
Ranac nema nikakvu etiketu tako da za tu informaciju ostajete uskraćeni;
Naravno neizostavne lenonke i ogrlica koju sam kupila kod Indijanca na ulici. :D

 Kako vam se čini za prvi post?

I wore:

H&M skirt;
by HMK collection T-shirt;
Deichmann boots;
Boutiqun shirt;
The backpack has no tag, so I don't know it's brand. Sorry. 
And, of course, Lennon glasses and a necklace I bought at an Indian street merchant.


So, that's the end of my first post. What do you think?
































You Might Also Like

3 komentara