Shower Sauce & Wondrous Whip || Zoella

12:45

Drage moje,

Danas se družimo sa sjajnim proizvodima od brenda Zoella, koje ste od leta ove godine mogle da nađete u Dm drogerijama. Beauty Zoella je brend engleske Youtuberke i Blogerke Zoe Elizabeth Sagg. Lansirala je svoju liniju proizvoda u septembru 2014. godine. Njen asortiman proizvoda se uglavnom sastoji iz onih namnjenih nezi. Svi proizvodi imaju neodoljiva pakovanja koja vas jednostavno zovu da ih kupite.

Kod mene su se našli Shower Sauce i Wondrous Whip odnosno mazalica za telo.

Ako me pratite duže vreme, verovatno znate da ne volim preterano da se mackam, i da ne koristim mazalice za telo dok ne prigori. E pa, prigorelo je, opasno je zahladnelo i moram. Ruku na srce od kad mi je stigao paketić emotivno sam se vezela za ovaj losion, jer prelepo miriše i odlično, zaista odlično hidrira. Njegova struktura mi je možda najzanimljivija stvar, jer nije kao kod klasičnih krema, losiona i mleka. On je gust, i izgleda kao gusto umućeni šlag.






















Zbog svoje gustine, malo teže se razmazuje i upija u kožu, ali su rezultati istinski izvanredni, pa vredi potrošiti koji minut duže. Miris se zadržava, makar kod mene, do sat-dva, a hidratacija traje iznenađujuće dugo, iznenađujuće jer nikad nisam primetila kod drugih proizvoda ove namene da imaju toliko dugo dejstvo.






















U ovom preslatkom pakovanju dobijate pozamašnih 200 ml, a cena proizvoda je oko 1000 dinara u Dm drogerijama. Ovo nije jedina mazalica koju možete naći, već ima nekoliko vrsta, te verujem da ćete naći neku koja baš vama odgovara.

A što se Showe Sauce tiče, takođe imam samo reči hvale. On je gelaste strukture, lako se raznosi i utrljava, ali manje peni nego neki klasični gelovi za tuširanje. Meni to nije pravilo neki naručit problem. Koža ostaje veoma nežna i hidrirana nakon njega. Jedino što meni nije leglo jeste miris, koji me podseća na ružu, a to je miris koji mi se nikada nešto naručito nije dopadao. Srećom ne zadržava se. Opet odlična stvar je što imate mogućnost da napravite izbor između nekoliko proizvoda i opredelite se za onaj kojii vama najviše odgovara. 

Ovo sigurno nisu moji poslednji proizvodi od Zoella brenda, jer su se dokazali i više nego odlično u praksi i kao opasna konkurencija proizvodima koji se kod nas odavno nalaze na tržištu.

Da li ste već imale prilike da se susretnete sa Zoella proizvodima?




You Might Also Like

1 komentara