Rose Gold Watch || Rosegal

14:20

Drage moje,

Danas ću vam predstaviti jednu od stvari koja mi je stigla sa sajta Rosegal. Kao što možete videti i iz naslova u pitanju je sat. Kako poslednjih par meseci imam roze fazu, tako sam i sat naručila u metalik roze boji.

















Sat se ne može pohvaliti nekim posebnim kvalitetom, no to se ni ne očekuje od sata koji košta 8.35$.
Postoje dve varijacije, odnosno da unutrašnjost sata bude crne ili rozikaste/kajsija boje.
Sat je sam po sebi jako lep i lako se kombinuje. Kada mi je stigao bio mi je ogroman, i nije mogao ni da mi se zadrži na ruci, no od kad sam ga skratila ne skidam ga sa ruke.

















Jedini problem koji imam s njim, jeste što mi se pojavi alergija na ruci posle par dana nošenja, no to mi se dešava sa svom bižuterijom i to je nešto što moram prihvatiti.

Sat možete trenutno naručiti po ceni od 8.35$ kao što sam spomenula na početku teksta, a možete ga kupiti klikom ovde: https://goo.gl/Hs9hW9

Osim sata možete pogledati i haljine sa čipkom koje su trenutno na sniženju klikom ovde:
https://goo.gl/j3cJjS









You Might Also Like

5 komentara