Fidget Spinner || Gamiss

11:31

Drage moje,

Sa današnjim postom se vrtoglavo udaljavamo od teme bloga, no nadam se da će vam se ipak svideti.
Danas ćemo govoriti o svetskoj senzaciji Figet Spiner-u. Čemu služi i kako se koristi saznajte u nastavku teksta.














Konkretno sa Gamissa sam naručila zeleni. U trenutku naručivanja nije bilo toliko modela i varijacija kao što ima sada. Njegova cena je 3.20$, a možete naći i Betmena po ceni od 2.87$. Spinner sam naručila dečku i iskreno se uhvatila za glavu. Postavila sam pitanje kao i svako drugi posle mene: ,,Samo se vrti?'' i onda posle sat vremena se navučete i otimate.

Igračkica je napravljena sa primarnom namenom da pomogne deci sa poremećajem pažnje i uopšte kao antistres stvar. Trenutno na sajtu Gamiss imate mogućnost da birate izmedju više modela i dezena, a čini mi se da na Rosegalu ima još veći izbor.

Što se tiče kvaliteta, isti je kao i kod ovih što se prodaju kod nas.

video


Da li je i vas uhvatilo ludilo Spinner-a i šta vi mislite o njima?







You Might Also Like

0 komentara