Creamy Coconut || 7th Heaven

13:21

Drage moje,

Nastavljamo sa 7th Heaven avanturom, koja će trajati fantastičnih 12 meseci, a sve u sklopu kampanje ''Godinu dana maskiranja''. Danas je na tapetu maskica kremasti kokos.




















Ime u potpunosti opravdava ono što ova maska pruža. Prilikom nanošenja primetiće te koliko je nestvarno kremasta. Vrlo lako se nanosi i prijatna je na dodir. Osim vode kokosa koja će vam pružiti neverovatnu hidrataciju, tu se nalazi i Shea buter za glatku kožu. Jedinu zamerku koju imam jeste vrlo veštački miris maske, gde se tek negde u tragovima oseća kokos.




















Prilikom sušenja, maska gubi boju. Kao i većina ovih maski mislim da bi se i ova pokazala najbolje kod devojaka sa suvom kožom. Nakon isteklih 10-15 min koža ostaje hidrirana, sveža i meka na dodir.

Evo šta nam sam proivodjač kaže:




















Da li ste do sada probale neke od 7th Heaven maskica i koja je vaš favorit?






You Might Also Like

2 komentara

  1. Obožavam kokos. Moraću da probam ovu masku. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Ove maske su trenutno jako popularne i uvek se obradujem citanju tvojih recenzija na temu istih. Sjajno predstavljen proizvod, konkretno ovu masku nisma koristila ali mi izgleda veoma koristno. Doduše ja volim miris kokosa i verujem da mi ne bi smetao 'veštački' miris maske.


    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши