Round Sunglasses from Zaful

10:07

Drage moje,

Danas vam prikazujem pretposlednji deo Zaful slagalice za mart. U pitanju su klasične crne lenonke.


Slim Leg Metal Round Sunglasses - Black






















Identične su kao sa sajta, što možete i same proveriti klikom na ime iznad slike. U pitanju je prosečan kvalitet. Lagane su i verovatno nećete imati osećaj da ih nosite. Možete birati izmedju dve boje, crne i sive. Cena ovih naočara je 6,99$ što je svakako jeftinije nego bilo gde kod nas.


Da li ste do sada naručivale nešto sa sajta Zaful i kakva su vaša iskustva?




You Might Also Like

4 komentara

  1. Naočare su baš lepe. Naručivala sam više puta sa Zaful sajta i uvek sam bila zadovoljna kvalitetom stvari koje su mi stigle. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Ove naocare su sjajne a i predivno ti stoje!
    Pored toga, prelepa si!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. bas su divne, sad sam narucila neke sa rosegal stranice, ali svakako cu naruciti i ove okrugle jer su mi totalno cool i neobicne, a sve sto je neobicno je meni super haha

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши