Morfose Smart Keratin Complex

19:41

Drage moje,

Danas pričamo o nezi kose, u glavnoj ulozi je novi profesionalni brend Morfose. Kod mene se našao keratin kompleks.





















Dolazi u kartonskoj povećoj kutiji u kojoj se nalazi proizvod od 100 ml.  Samo pakovanje je vrlo kvalitetno, uradjeno od teškog metala. Za njega je potrebno izdvojiti 1399 din.




















U pitanju je uljana varijanta i treba jako malo proizvoda da se nanosi na krajeve. Struktura je tečna, pa se nećete mučiti prilikom nanošenja. Što se tiče mirisa ovog proizvoda on je vrlo intezivan u pakovanju, slatkaste kategorije. Medjutim kada se nanese na kosu to je druga priča, ravnomerno se rasporedjuje i odiše svežinom.
Kako sam uvek imala problema sa ispucalim krajevima, ovaj proizvod me je jako obradovao. Već posle nekoliko korišćenja sam mogla da primetim razliku. Drugarice koje me nisu dugo videle mislile su da sam se šišala, tako da verujem da vam je sada jasnije koliko je ovo dobra stvar. Osim što spašava krajeve (jer zatvara dlaku na kraju), olakšava i raščešljavanje kose.

Sastojci:




















Ovaj proizvod i ostale iz asortimana Morfose-a možete poručiti putem njihove stranice Morfose Cosmetics Srbija i kupiti na sledećim lokacijama:

Ul.Ace Joksimovica 30b Una Cosmetics Žarkovo
Parfimerija Slonče Čačak
Parfimerija Ducan E Novi Beograd (fontana) i Altina
Frizerski Salon Zoka Jurija Gagarina 133b






You Might Also Like

3 komentara

  1. Odlican post draga. Nisam do sada probala nista od pomenute kozmetike, ali mozda u narednom periodu. Divne su ti slike :):* #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajna recenzija! Obozavam preparate za negu kose mada moram reci da ovaj do sada nisam koristila. Ali s obzirom da ovaj proizvod obecava i izgleda korisno, sigurna sam da cu ga i sama probati.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши