Zaful poklanja kupon za kupovinu/ Win a Zaful coupon

13:01

Drage moje,


Zaful ponovo poklanja. Postoji nekoliko uslova koje je neophodno ispuniti. Ovog puta darivanje je okrenuto samo prema onima koji nemaju profil na ovom sajtu. Kako bi ste mogle da iskoristite kupon potrebno je:

Zaful is giving away a shopping coupon. There is a few simple rules you have to follow. This giveaway is for new members only (the ones who don't have Zaful profile). You need to do following:

1. Da napravite profil na ovom sajtu. (ovde) / You need to make a profile on the site. (here)
 U sklopu sajta nalazi se zajednica Z-me, koja je nešto poput njihovog instagrama

There's a community like Instagram within the site called Z-me.


2. Treba da kliknete na Z-me i okačite sliku neke stvari sa sajta Zaful koja vam se dopada

You need to click on Z-me and add some photos of clothes (from Zaful) that you like

3. I na kraju u komentarima treba da mi ostavite mail preko koga ste prijavljeni i link slike sa Z-me (ukoliko ne želite da to bude javno, možete mi te podatke poslati i putem moje fb stranice ovde ili na moj mail alexsparrow311@gmail.com)

And when you finish that, you need to leave your email adress in comments with a link from yours Z-me profile










Kupon za umanjenje konacne sume je :ALEXZAFUL i možete ga iskoristiti u periodu od 10. februara do 10. marta. 

Coupon is ALEXZAFUL and you can use it from 10.02. till 10.03.



You Might Also Like

2 komentara

  1. http://www.zaful.com/cat-shape-solid-color-tote-bag-p_193064.html
    Maja Dencic
    majaduskovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. http://www.zaful.com/me/jokica988/love-i_83067.html
    jokica988@gmail.com

    ОдговориИзбриши