Ingrid zelena podloga za šminku

18:08

Drage moje,

Danas se družimo sa nečim potpuno novim kod nas. U pitanju je Ingrid kozmetika koja nam dolazi iz Poljske, a naš trenutni distributer za Srbiju je sajt Kozmetika&Parfemi. Danas ću vam predstaviti deo paketića koji sam dobila sa sajta.

Reč je o zelenoj podlogi (bazi) za šminku. Ona nam dolazi u staklenoj bočici sa dozerom. Pakovanje sadrži 30 ml proizvoda za koji će te morati da izdvojite 695 din. Pored ove baze koja će vam obezbediti matiranje lica i umanjenje crvenila, postoje još dve. Providna koja takodje matira lice, ali pored toga smanjuje vidljivost pora i sitnih linija na koži i roze baza koja stvara efekat ravne kože i takodje umanjuje vidljivost pora i sitnih linja na licu.




















Evo šta nam kaže proizvodjač:

Koje su osnovne karakteristike:
  • Preporučuje se svim tipovima kože
  • Revolucionarna kombinacija podloge za šminku i korektora
  • Inovativni pigmenti prekrivaju sve vrste nedostataka, uključujući napukle kapilare i crvenilo, te čine ton vaše kože ujednačenim.
  • Osigurava savršen make-up koji traje satima
  • Nova generacija elastomera i silikona omogućava jednostavno nanošenje podloge za šminku
  • Nalazi se u bočici sa pumpicom od 30 ml
Koji efekat pruža:
  • Vaš ten postaje ujednačen i besprekoran
  • Stvara se efekat ravne kože, a pore i sitne linije na licu postaju jedva vidljive
  • Pruža vašoj koži blistav, zdrav i mladalački izgled
  • Nakon nanošenja podloge vaša koža ubrzo postaje prozračna, glatka i čvršća
  • Koža lica je hidrirana, svilenkasta i meka na dodir
  • Efikasno prikriva tragove umora, pa ćete delovati odmorno i sveže

E sad moje iskustvo:

Baza ima prilično lagan i prijatan miris koji vrlo brzo iščezne nakon nanošenja. Srednje je gustine i lako se nanosi. Za nanošenje ja sam izabrala svoje prste, jer mi je jednostavno to prirodniji način, nego to da radim sa četkom. Nakon nanošenja vaša koža postaje matirna, crvenilo suptilno prekriva. Ne morate da se bojite da će te ostati zelene, jer se vrlo brzo upija i čini da vaše lice izgleda sveže i negovano.




















Ova baza me je zaista oduševila sa svojim sposobnostima. Sa njom sam isprobala sve pudere koje imam kod sebe, da vidim da li će kod svih efekat biti isti. Mogu vam slobodno reći, da ja koja imam masnu kožu i lako se prosijam, sa ovom bazom budem mirna ceo dan i da zaista nema prosijavanja i da ne moram da popravljam šminku. Prilikom odabira proizvoda sam uzela i tečni puder takodje od Ingrid-a, Ideal Face, svesna činjenice da nije namenjen mom tipu kože, kako bih mogla da se uverim u kvalitet ove baze. Mesec dana sam ih uredno koristila zajedno i, ova baza me ni jednom nije izneverila. Treba samo da napomenem da prilikom korišćenja ove baze lice treba da vam bude vlačno radi boljeg učinka.

Od mene imate najtopliju preporuku za ovaj proizvod, za koji znam da ću ga sigurno ponovo naručiti.

Celu ponudu ove Ingrid kozmetike možete pogledati na sajtu:




You Might Also Like

1 komentara

  1. Hm, djeluje jako zanimljivo, nisam ovo nikad probala, a niti vidjela, ali svakako djeluje super :)

    MMara

    ОдговориИзбриши