Get trendy with Zaful

20:12

Pozdrav drage moje,

Danas vam prikazujem deo paketa koji mi je stigao sa Zafula. Ovog puta osim garderobe uzela sam i jedan aksesoar, a sa kojim se družimo u današnjem postu. U pitanju je crna tašna sa par interesantnih detalja.

Hello my dears,

Today I'm showing you the first part of Zaful's package. This time in addition to wardrobe I got an accessorie. 

Chains Embroidered Lip Handbag




Ovako pomenuta tašna izgleda na sajtu:

This is how the handbag looks on the site:

Ono što me je posebno obradovalo jeste što tašna izgleda identično kao sa sajta. U nastavku vam prilažem slike kako ona izgleda uživo.

The thing that made me very happy is the bag looks identical as on the site. This is how it looks in person.


Vrlo kvalitetno je odrađena, u pitanju je sintetička koža. I ako na oko deluje vrlo malo u nju može puno toga da stane. Konkretno u nju su mi stale knjige, neseser sa pola moje šminke, parfem, dezodorans i srednji novčanik. Uz nju dolazi i kaiš pa je možete nositi i preko ramena.

The purse is very well made. Main material is synthetic leather. It may seem small, but it can carry a bunch of stuff. I carried in it study books, makeup bag with half of my makeup, perfume, deodorant and medium wallet. You get the belt with it, so you can carry it over your shoulder.

Detalji su jako lepo uradjeni. Na nju je spao izbor zbog vrste bloga koji pišem. Pa figurantivno svoju ljubav mogu da nosim unaokolo.

The details are well done. I chose her because of the type of  blog I write.


Sa donje strane ima male metalne držače, tako da tašna neće dodirivati pod, verujem da će joj to malo produžiti životni vek.

On the bottom you will find metal holders, so the purse will not touch the floor. 





















Sa zadnje strane ima poveći u dzep u koji možete smestiti neke bitne stvari, jer je ipak do tog dzepa malo teže doći.

At the back it has a big pocket in which you can carry some important things.





















Lako se kombinuje zbog svoje jednostavnosti i već vidim da se nećemo odvajati u skorije vreme.

It's easy to combine because of it's simplicity.





















































Kako vam se čini prvi deo paketa?

How did you like the first part of the Zaful's package?






You Might Also Like

14 komentara

  1. Torbica je fenomenalna,upravo je tih par detalja I cini specificnom..moze da bude elegantna varijanta a takodje u nekom kezual fazonu..uglavnom dobra inspiracija

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiva torba. Bas mi je super ova fora sa ruzem kao zatvaracem :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Prosto sam oduševljena kako izgleda, videla sam je na sajtu al sam mislila da ima udela photoshop-a :-) Odlična je lepa je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam ti koliko toliko pomogla sa slikama uzivo :)

      Избриши
  4. Predivna torba, draga! Odličan post! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati♥

    ОдговориИзбриши
  5. Aleks moja draga, odlična recenzija. Osim što ova tašna pleni neverovatnom lepotom zbog svojih detalja, odaje mi utisak vrlo kvalitnog proizvoda, te mi se to jako dopada. Zaista je po mom ukusu, rado ću je i sam apotražiti. šta više, i sama sam naručila sličnu, te očekujem paket, te me zanima da li platila carinu, i koliko. Ako nije problem možeš mi odgovoriti na već poznatoom mailu ili na mom blogu, bila bih ti zahvalna.

    Sve u svemu, odličan post, jako dobro i sadržajno napisana recenzija.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sandra :) Drago mi je da si nastavila saradnju s njima, javicu ti se na mail povodom detalja :)

      Избриши