Golden Rose Stick Foundation u ulozi korektora

15:13

Drage moje,


Uvek sam u potrazi za kvalitetnim proizvodima sa pristupačnim cenama. Kada je to u pitanju GR me ni jednom nije razočarao. Danas pričamo o puderu u stiku, koji ja ipak koristim kao korektor.

Sam proizvod dolazi u kartonskoj kutijici. Na prednjem delu se nalazi žig brenda i  naziv proizvoda. Kada okrenetee kutijicu tu možete naći informacije koje bliže opisuju proizvod. Kao što su sastojci. Da je proizvod dermatološki testiran, da je rok trajanja 18 meseci i da dobijate 11g proizvoda.





























Kada se proizvod izvadi iz kutijice, videćemo da je on u plastičnoj amabalaži na kojoj je takodje istaknuto ime brenda i naziv proizvoda. Pakovanje je od kvalitetne plastike i čuje se ono klik pri zatvaranju.





























Na zadnjoj strani se takodje nalazi naznaka da su dermatološki testirani i gramaža.





























Puderi, imaju jako prijatan miris. Mene potseća na neke kolače. Stuktura je divno kremasta i lako se razmazuje i blenda. Samim tim nije potrebno mnogo proizvoda. Ja sam uzela najsvetliju nijansu 01 i najtamniju 06 u svrhe konturisanja.

Najsvetlija 01 verujem da će odgovarati bledim devojkama. Dobar je za prekrivanje podočnjaka, upravo zato što je kremast, ali je dobar i za posvetljivanje. Jedini savet koji imam za vas jeste da pazite prilikom nanošenja, jer je zaista potrebno minimalno proizvoda. u suprotnom osećaćete ga na licu jer dobija težinu.

Kod 06 bih ponovila većinu stvari, ista im je sttrukutra i miris, takodje se lako blenda. S tim da 06 ima neki blagi narandzasti pod ton koji nije toliko primetan kada se lepo izblenda.

 Kada pričamo o ovim puderima kao o korektorima, stvarno je svaka na mestu. Meni i ako je masna koža nisam imala nikakvih problema, u smilsu da se uvlače u porice ili da oksidiraju.
Za cenu od 420 din dobijate jedan kvalitetan proizvod koji verujem da će te obožavati.

Sastojci:






































Moja ocena: 10/10






























Za vas imam pitanje da li ste ih koristile i kakva su vaša iskustva?

****Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objavama zapratite i moju facebook stranicu ovde

You Might Also Like

2 komentara