Aura Blending Eyeshadow Brush & Bronzer Contour Brush

14:31

Drage moje,

Danas pričamo o dve fantastične četkice koje je Aura skoro izbacila.
Lično pored ove dve posedujem samo još onu za obrve, i sa sve tri sam i  više nego zadovoljna.


**Blending Eyeshadow Brush**


Ovo je moj prva prava četkica za blendanje, i vidim da će ih biti još mnogo. 
Sama četkica dolazi u plastičnom pakovanju u kome se nalazi crna kartonska pozadina. Na prednjoj strani, na toj kartonskoj pozadini, se nalazi naziv četke, odnosno čemu je namenjena. Dok se na poledjini nalazi nešto detaljniji opis samog proizvoda.



Evo sta nam kaže proizvodjač:

** Četkica za senčenje očnog kapka

Namenjena je senčenju površine očnih kapaka. Ovom četkicom postiže se idealno razmazivanje i mešanje boja/proizvoda na kapcima. Odlična je za ublažavanje prelaza jako pigmnetovanih proizvoda za oči. Takodje se može upotrebljavati za nanošenje senke preko celog kapka. Izradjena je od sintetičkih vlakana izuzetne mekoće.

Sastojci: Veštačka dlaka




























Pri korišćenju je pomalo nezgodna, jer je velika, radi posao jako lepo, i sa njom se mogu i nanositi senke kako je sam proizvodjač i rekao, ali nije za neke komplikovanije look-ove. Vlakna jesu predivno mekana i tu nema nikakve rasprave. Vlakna su srednje savitljiva tako da ne kupi previše proizvoda. Teže je sa njom raditi precizno, ali kada se prviknite na nju, uspećete da izvučete njen maximum.
 Četkica za blendanje je crna, dok su vlakna pri vrhu bela. Ne otpadaju dlake, prala sam im ih do sad nekih 7 puta i ni jedna jedina dlaka nije otpala. Perem ih sa sapunnom i mlakom vodom. Ono što je mene posebno oduševilo jeste koliko se brzo suše, odnosno, potrebno ih je prosušiti papirom i mogu odmah da se koriste. Kod mene je to jedan veliki plus.

**Našla sam joj pored primarne još dve primene:
1, Za nanošene highlightera
2, Iscrtavanje kontura

Moje mišljenje je da je ova četkica divna investcija i da se sigurno nećete pokajati ako je uzmete. Za cenu od 309 din dobijate jedan kvalitetan proizvod, koji svakako premašuje tu cenu.

Moja ocena: 8/10


**Bronzer Contour Brush**

Konturisanju pribegavam isključivo kada su u pitanju neki veći dogadjaji. Inače na svakodnevnom nivou volim da osenčim obraze i nekako da stvorim iluziju da imam izražene jagodične kosti, koje se vešto kriju od mene.
 I ako je kod blendanja važan kvalitet proizvoda, četka takodje igra veliku ulogu i ova je prava stvar za to. Srednje je savitljiva i nikada neće pokupiti previše proizvoda, jako se lepo radi sa njom, čini mi se i da ste početnik u konturisanju da bi vam ova četka znatno olakšala posao. Što se tiče nanošenja bronzera sa njom, i za to je sasvim odgovarajuća (Bronzer koji koristim je GR Bronzing Terra Powder). Vlakna kod ove četke su braon, dok su vlakna pri vrhu takodje bela.


Šta nam kaže proizvodjač:

**Četka za konturisanje 

Četka je izradjena od finih sintetičkih vlakana, pomoću nje ćete lako i precizno naglasiti sve konture lica (obraze, čelo, nos i bradu). Poseban oblik omogućava da se proizvod nanosi u tankom sloju i postigne prirodni izgled.

Sastojci: Veštačka dlaka





























Kao i za prethodnu mislim da stvarno treba da posedujete ovu četku, dlaka je neverovatno mekana, i lako se radi sa njom, gotovo da nije moguće napraviti grešku. 
Ovo zadovoljstvo će vas koštati 500 din i vredi svaki dinar uložen u nju.

Moja ocena: 10/10

I još malo slika :D




























































































I na kraju još mi je ostalo da vas pitam da li ste koristile ove četkice i kkva su vaša iskustva? Da li planirate da ih nabavite, ako ih još uvek nemate u svom posedu?

**Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objavama zapratite i moju fb stranicu ovde

You Might Also Like

5 komentara