Odbrojavanje

15:39

Moje drage žene,

Došao je i taj famozni 31. decembar u duhu Nove godine želim prvenstveno da vam se zahvalim što ste bile tu ovih godinu dana i što smo se družile. Želim još i da vam se zahvalim što ste sa mnom podelile vaša iskustva pa sam i sama postala bogatija za neka saznanja, na vašim konstruktivnim kritikama, jer da njih nije bilo ni sam blog ne bi napredovao, a mislim da se dosta pomerio od tog 14, marta.



Sad kada sam završila ovaj formalniji deo, želim vam da vam ovaj 31. decembar prodje bez greške da zablistate u najludjoj noći. Da vam ova Nova 2016., bude još bolja, da redjate uspehe, da ima zdravlja i ono što ja vidim kao neophono i najvažnije mnogo ljubavi, u njenim svim oblicima i veličinima. Nisam od onih sujevernih i lakovernih, ali volim da verujem da se ovog datuma dešavaju čuda, pa poželite nešto, možda se čudo dosadjuje.


You Might Also Like

0 komentara