** Nega lica **

13:58

Dobro jutro drage moje! (da meni je jutro do jedno 14h)

U duhu prethodnog posta, želela sam sa vama danas da popričam o negi lica. U poslednjih par nedelja sam smanjila šminku, što kod mene znači izbaciti moj zaštitni znak ajlajner i više sam se skoncentrisala na samu negu. U početku mi je bilo jako teško pozdraviti se sa ajlajnerom jer je dugi niz godina bio sastavni deo mog svakodnevnog makeup-a,ali sada sam se već privikla i mogu vam reći da se osećam 100kg lakše.

Spomenula sam u prethodnom postu da je krajem leta moje lice postalo dosta neprijateljski nastrojeno i da sa svakom promenom vremena bukne. Kako sam se odvikla od bubuljica koje sam imala poslednji put u pubertetu novonastala situacija je dosta frustrirajuća, umesto da se zatvorim u kuću i više nikad ne izadjem odlučila sam da proširim krug preparativne kozmetike o kojoj ću vam danas i pisati. Naravno ako imate bilo kakvu ideju kako se izboriti sa ovim mojim problemom, biću i više nego srećna da sa mnom podelite vaše mišljenje i vaša iskustva.

Pa da počnemo.

Poslednjih mesec dana moji veliki saveznici su losion za čišćenje lica od Mixe, kao i kremica za osetljivu kožu koja služi za smanjivanje crvenila. Pored toga s vremena na vreme uzmem maminu kremu protiv bora, reći ću vam posle zašto.
Pored svega ovoga počela sam intenzivno da koristim i razna maske za lice.





























Biću iskrena i reći ću vam da se ne sećam koje sam proizvode koristila pre Mixe, jer nisam bila preterano zainteresovana i ta ''obaveza'' je padala na mamu. Koristila sam ih čisto za skidanje šminke, nisu pogoršavali stanje lica niti poboljšavali pa sam bila krajnje ravnodušna.

No Mixa mi je zaista pravo otkriće. Cene njihove kozmetike jesu malo više, ali vrede svaki dinar.
Da se ponovim po stoti put, imam jako osetljivu kožu, koja je postala jako histerična, pa na osnovu toga zahteva stvarno vrhunsku negu. Mixu, losion i kremicu korstim ujutru kada se probudim. Losion za čišćenje lica ujutru i naveče za skidanje šminke (nakon vlažnih maramica, tako mi je lakše). Ono što je super kod ovog losiona jeste što stvarno pokupi svu prljavštinu i masnoću sa lica, a da ga pri tom ne isuši. Takodje ne zateže kožu i ne ostavlja onaj neprijatan osećaj. Ima diskretan miris koji nestane posle par minuta mene lično potseća na mentol bombone, ali veujem da se većina vas ne bi tu složila sa mnom.








Što se tiče kremice, ona mi je postala najbolji prijatelj, osim što je koristim ujutru pre nanošenja bilo kakve šminke, takodje je koristim i u toku dana (naravno kada uklonim šminku). Namenjena je smanjenju crvenila lica, ono što će se svideti većini, pretpostavljam, jeste što ne sadrži paraben i alkohol, pa po nekoj zdravoj logici ne bi trebalo da dodje do iritacije kože. Spominjala sam i ranije da mi je koža lica masna, i uglavnom zbog toga izbegavam bilo kakve kreme, kako ne bi pogoršale već užasnu situaciju.



Ali! Jedno veliko ali, jeste da ova krema ne masti kožu, brzo se upija, i ostavlja kožu nežnom i baršunastom na dodir. Takodje je naznačeno da se može koristiti i kao prajmer, no ipak u tu svrhu koristiim Prime me! od Aure. Crvenilo zaista smanjuje u rekordnom vremenu. I da ima božanstven miris. .(Izvinjavam se zbog kvaliteta slike, uzeta je iz jednog od prvih postova)



Što se tiče maski, tu sam nova. I u početku sam uzimala ono što je mama uzimala. I dalje to radim, da se ne lažemo, ali sam se ohrabrila i da probam nešto pored njene kupovine. Za sada najviše koristim Multiactiv maske za lice, o kojima ću vam detaljnije pisati, ja se nadam za koji dan. No što se tiče dejstva, ono je super. Maske koristim pred spavanje, uglavnom sve stoje po 10-15min, na nekima je naznačeno da pre ispiranja uradite masažu, radi piliga, a neke se odmah ispiraju. Prijatnog su mirisa, i treba da se koriste jednom sedmično. S tim da mi malo isuše kožu, barem ova ljubičasta. Nive-ina maska se pokazala takodje kao jako dobra. Plavičaste je boje i struktura joj je dosta gusta, takodje je naznačeno da treba pozamašna količina da se nanese. Nakon tih 15 min, bubuljice su skoro nestale, i lice više nije bilo toliko crveno. Ona mi nije isušila kožu. Znači vredna je pažnje. Što se tiče Planet spa maske, za nju vam spremam posebnu recenziju, i nadam se da ću do tad već oformiti neko mišljenje, do sada sam je koristila samo jednom. Dok o maski koja me je oborila s nogu možete pročitati ovde.




I još sam vam ostala dužna objašnjenje zašto koristim kremu protiv bora. Prvo zato što sam došla u tu fazu jao starim, ja vidi bora ovde i bora onde. I stvarno ih imam na čelu kako sam stalno zabrinuta za nešto. Osim toga, ima jedno fantastično dejstvo, a to je da mi osveži lice. I izgleda neverovatno, prvo izgleda dosta čistije, izgleda zategnuto i ja izgledam sveže, onako hronično nenaspavana, ja uspem da izgledam sveže. Da ovo je zaista čarobna krema. Barem meni. Ima neki diskretni miris, koji iščezne posle par sekundi, krema ima 50ml i sporo se troši. Takodje koristim je jednom do dva puta nedeljno.


Pored svega ovoga, promenila sam i puder i počela da korstim prajmer, koji mi je dosta pomogao u smanjivanju bubuljica i crvenila u licu, kako pravi barijeru izmedju kože i pudera.

Tako izgleda moja novonastala, ili barem pojačana nega lica. Koja je vaša rutina prilikom nege lica?


**Kako bi ste bile u toku sa najnovijim objava zapratitei moju fb stranicu na sl. linku**

https://www.facebook.com/alexsparrowblog/


** Pored toga u toku je mini facebook darivanje pa se možete priključiti i nagradnoj igrici :) **










You Might Also Like

5 komentara

  1. U posljednje vrijeme, kako je hladno ulje mi najbolje godi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ova Mixa kremica protiv crvenila mi treba jer mi se u poslednje vreme lice upalilo od nekog sugavog tonika :( bas cu da je probam :*

    ОдговориИзбриши
  3. Super i detaljan post. Moja vecernja rutina je: micelarna, gel/pena za umivanje, tonik, okoloocna krema i krema za lice. Nemam omiljeni brend, ali imala sam ovaj Mixin tonik, ok je bio, a imala sam i kremu (verzija za mesovitu kozu), i ona je bila dobra. Koza lica mi je pre par godina presla iz normalne u mesovitu i to je bio sok za mene jer otad cesto imam akne koje me izludjuju. Znam da bi trebalo izbegavati alkohol ali meni tonici koji ga sadrze odgovaraju i ublazavaju situaciju. Kremu protiv bora koristim ali preventivno, jer iako imam 37, nemam nijednu jedinu boru :). Maske za lice/ piling radim jednom nedeljno. I tako, mislim da ne preterujem, nasla sam neku finu meru u nezi koze. Kristina

    ОдговориИзбриши
  4. Izvini, kasnim sa odgovorom. Pre svega hvala za kompliment, a onda i za ideju sta bih mogla novo da probam kada se radi o nezi lica :) I da se nadam da ni ja u 37-oj necu imati bore :)

    ОдговориИзбриши