Garnier Fructis STOP AGRESSIONS

18:06

Ovo mi je postao omiljeni proizvod za kosu u poslednjih mesec dana, ili barem jedan od omiljenih. Zašto? Nastavite da čitate i saznajte kakva se mala čarolija krije u narandzastoj bočici.

Čini mi se da se ova linija pojavila nešto skoro i, nemoguće je ne primetiti je s obzirom da se nalazi u drečavo narandzastom pakovanju. Konkretno ovaj mali serum dolazi u narandzastoj kartonskoj kutijici koja ima neko čudo pri samom vrhu, mene lično taj produžetak potseća na uši. Na celoj kutiji sve je na francuskom, pa ako sam negde zabrljala ispravite me, koristila sam Google translate. Na tim ušima piše: Nemojte otseći rascvetale krajeve, recite im dovidjenja. A zašto to piše? Jer je ovaj serum namenjen za obnovu ispucalih krajeva. Ako ste skeptični po pitanju njegove izvršne moći, ne krivim vas i ja sam bila.

 Sam proizvod dolazi u narandzastoj bočici sa dozerom, što ćemo videti na jednoj od budućih slika. Jako je zgodan za poneti jer je u pitanju mala bočica od 50 ml kojoj je cena oko 400 din.
Sam proizvod je uljane strukture, s tim da nije gusto kao recimo Arganovo, nanosi se lakše od njega i ja još uvek nisam uspela da preteram sa nanošenjem i da bude onako teška i da deluje masno i, ako nanosim dosta jer mi je kosa užasno gusta i jednostavno mi je potrebno više proizvoda kako bih pokrila sve što hoću.
Serum ima toliko lep miris, nažalost nepoznat mi je, a za to ću okriviti ekstrakt ploda Amle.
Na kutiji je naznačeno sledeće:
Forumula obogaćena uljnim ekstraktom ploda Amle prekriva i umanjuje rascvetale krajeve. Transformiše rascvetale krajeve u blistavu kosu, zdravog izgleda.
REZULTAT: 
Regeneriše jednogodišnje oštećenje, kose za nedelju dana.

Da li je zaista tako? Jeste! Čovek bi pomislio da ću se smiriti kada sam se ofarbala u smedje, ali ne. Dosadila mi je posle tri meseca, pa sam se opet vratila u crvenu, a sa crvenom su se vratili i svi problemi. Povećano opedanje kose i kosa koja nije toliko zdrava, i ako se značajno oporavila za ta tri meseca. Pa sam bila mirna mesec dana i onda se ponovo javila želja da napravim ombre, ovog puta sa nešto više strpljenja nego prvi put. Pa sam ih izblajhlala samo jednom, nisam ih oštetila kao prvi put, ali su ipak ostali oštećeni. Uz ovaj serum ne bodu, lepo, predivno, savršeno mirišu i ono što mi je najbitnije kosa je mekana i deluje zdravo.

UPOTREBA:
Naneti na opranu, peškirom osušenu kosu. Pritisnite pumpicu nekoliko puta uzastopno. Ravnomerno nanesite serum dužinom pramenova, fokusirajući se na krajeve. Ne ispirati. U slučaju kontakta s očima, odmah isprati.


Što se mene tiče od mene 10. Koristila sam ga već mesec dana i ponovo sam ga uzela, super je zamena za Arganovo ulje.
Da li ste ga možda koristile i kakva su vaša iskustva, ili sam vas možda ubedila da ga probate?

You Might Also Like

0 komentara