Čišćenje nesesera

17:13

























Malo kasnim sa ovom rubrikom, oprostićete mi, malo sam kratka sa vremenom poslednjih 15 dana. No da iskoristim ovo malo vremena što imam da podelim sa vama. Avgust je za nama. Napokon, ne podnosim leto, radujem se zahladjenju i kiši. No pored nezapamćenih vrućina ovaj Avgust je obeležilo i dosta divnih proizvoda.

Krenućemo od Aure i  625 Break the Rules mat karmina, bez kod ne izlazim. Zaljubljena sam, svi ostali karmini neka se sklone, s njima je bilo prolazno. Ovaj karmin mi je jedini od Aurinih mat karmnia, no jako sam zadovoljna, stvarno ga obožavam i zaista jeste zamenio sve ostale. Glavni razlog ovolike ljubavi prema ovom karminu jeste njegova čista braon boja, koju nisam nigde mogla da nadjem. Više o njemu pročitajte ovde.


































Zatim tu je naravno i Le Petit M. maska za kosu, koja će se naći i u New in-u za koji dan. U potrazi za odgovarajućom maskom stvarno sam isporobala sve moguće, i nekako uvek se vratim na Le Petit, s tim da sam primetila da mi mnogo više odgovara ova sa Šea mlekom i medom od one sa šafranikom i pobrovnicom. Volim njihove maske jer takooo dobro mirišu, i taj divni miris se zadržava do narednog pranja. Kosa je mekana, uredna i laka za rasćešljavanje. Da ne bih ovde dužila, detaljnije pročitajte ovde.


























Još malo dekorativne kozmetike, paleta koja me je oduševila, osvojila, i ne znam šta ću bez nje kada je potrošim, savršena Mekaup Revolution London Flawless. Recenzija u kojoj sam toliko uživala radeći je. Paleta dolazi sa interesantnim spektarom nijansi, lako primenljivih na dnevnoj, ali i na noćnoj bazi. Postojanost je odlična, dok su neke boje bolje pigmentovane od drugih. Celu recenziju pročitajte ovde.

 I još jedan proizvod za kosu sa kojim sam i više nego zadovoljna jeste od Loreal Paris Casting Sunkiss jelly. I ako je predvidjen za prirodnu kosu, i svetlu kosu, meni je dao rezultate na farbanoj i tamnoj kosi. Odnosno posvetlio je moju zagasitu crvenu, i sada se zaista vidi da je crvena. Kod mene su se rezultati, ili blagi pomak videli već posle prvog korišćenja. Opširnije o ovom proizvodu pročitajte ovde.


I to bi bilo za Avgustovsko izdanje Čišćenja Nesesera, sa manjim zakašnjenjem. Za koji dan vam spremam New in sa gomilom preparative. Do tad mi ostaje da vas pitam kako vam se čini moj izbor za Avgust, da li ste koristile neke od proizvoda ili tek planirate?


You Might Also Like

4 komentara