Mixa umirijuća nega protiv crvenila

19:22

Sad možda ovo i nije pravi naziv ali kutija je toliko ispisana, da nisam znala koji je primarni naslov.
Uzela sam ga greškom jer sam mislila da je nešto drugo, ali na moju sreću, zavolela sam ovu stvarčicu već posle prvog korišćenja.


























Sve u svemu ova divna kremica služi za smanjivanje/uklanjanje crvenila ali naznačeno je da se može koristiti i kao baza za šminku. Iskreno kada sam pročitala za šta je bila sam jako skeptična, jer imam kožu koja odbija saradnju vodi svoj privatni život bez prethodne konsultacije sa vlasnicom.
Uglavnom problematični deo mi je uglavnom kod nosa, sa donje strane koji je uvek crven, i ponekad obrazi, nanela sam ovu divnu čudotvornu kremu, ko god da je napravio nek se javi da ga izljubim, jer funkcioniše, zaista radi posle par sec/min crvenilo se zaista povuče, i takodje divno tonira, čak mi podočnjaci nisu toliko tamni.


U pitanju je 50ml čini mi se da je cena nešto preko 500din. I divno miriše. Ne znam s čim da uporedim taj miris, ali je divan, prva dva dana sam je nanosila nekoliko puta dnevno samo da bih mirisala na nju.
I da ima zaštitni faktor 15 ukoliko neko brzo gori.
I ono što mi se takodje svidja jeste to da ne čini kožu još više masnom ili lepljivom. Što mi je jako važno jer imam masnu kožu lica, već ono što čini jeste da je ostavlja baršunastom i mekanom.
I moram reći da od svih proizvoda koje sam koristila do sad, sa ovim sam 100% oduševljena i zaista zadovoljna.

Dole se nalazi slika sa porukom od proizvodjača šta nam on poručuje, da vam ne bih ja prekucavala.




Da li ste koristile ovu divnu kremicu, ili bilo šta iz njihove linije, kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

0 komentara